יום רביעי, 18 באוקטובר 2017

VIVALDIANNO – "עיר המראות"- לראות את הצלילים


 
עיר המראות. צילום: מיכאל שוסדה

מופע מולטימדיה בינלאומי ייחודי ומרהיב לכל המשפחה המשלב בתוכו מוזיקה קלאסית ורוק עם מחול מודרני, וידאו ארט ואנימציה בתלת מימד. 3 לנובמבר, יום שישי, היכל התרבות, תל אביב

המופע נולד בצ'כיה ומספר את סיפור חייו, תקוותיו ואכזבותיו של מלחין הבארוק האיטלקי אנטוניו ויואלדי. מאחורי המופע עומד צוות אמנים בינלאומי מוביל בתחומו בראשם יוצר המופע והמפיק, מייקל דבוז'ק, אמן האנימציה היפני, קוסוקה סוגימוטה, ווירטואוזיים בינלאומיים מעולם המוזיקה הקלאסית ביניהם הכנר ירוסלב סווצ'ני
המופע הפורש את סיפורו המצמרר של מלחין הבארוק המבריק, אנטוניו ויוואלדי. שורשיו מצויים בבארוק אך הצליל שלו עכשווי והאנרגיה חדשנית.  יצירותיו האלמותיות של ויולדי מתעוררות מחדש בעידן המודרני, הקרנה מיוחדת של הדמיית תלת ממד על מסכי ענק  שקופים למחצה בשילוב מסכי לד אחוריים ובליווי קריינות של סיפור העלילה לאורך כל המופע על ידי השחקן אלי גורנשטיין.


אפקט התלת ממד הכולל מוזיקה קלאסית ורוק בשילוב אפקטים של אנימציה ותוספת מפתיעה של להקת בלט בתלבושות זכוכית היוצרים חוויה ויזואלית  יוצאת דופן ובלתי נשכחת.

מאחורי המופע המורכב והמושקע עומד צוות אמנים מנוסה בראשם יוצר המופע והמפיק, מייקל דבוז'ק, מוזיקאי, מלחין ותמלילן נחשב, שכתב מוזיקה לקולנוע ותיאטרון , הוא ממייסדי להקה הרוק הפופולארית ביותר,lucie.
 להלן טריילר הצצה למופע:



            הוא זכה בפרסים רבים, 9 אלבומי זהב 7 אלבומי פלטינה ו-7 אלבומי פלטינה כפולים, שיתף פעולה              עם פיטר גבריאל, האנס זימר וויקלף ג'ין.

המוזיקאי והמפיק הצ'כי, גייס את הכנר הוירטואוז ירוסלאב סווצ'ני, לשתף עמו פעולה במופע,.סווצ'ני נחשב לאחד הכנרים הטובים בצ'כיה בימינו והוא אישיות מרכזית בעולם המוזיקה הצ'כית. הוא החל את הקריירה שלו כסולן בזמן שלמד בקונסבטוריון בפראג ולקח קורסי מאסטר עם הוירטואוזים הבינלאומיים נתן מילשטיין וגדעון קרמר.
הוא נודע בכך שהפך את מוזיקת הכינור לפופולארית, המופעים שלו בטלוויזיה וברדיו פופולאריים בקרב קהל מכל הגילאים. הינו הצ'כי ראשון שהוציא אלבום בסוני קלאסיקל וזכה במספר פרסים ומספר אלבומי זהב ופלטינום וייסד מספר פסטיבלי מוזיקה מובילים בצ'כיה. מומחה בהיסטוריה ובייצור של כינורות.



בנוסף שותפים במופע אמן האנימציה  היפני, קוסוקה סוגימוטו, ווירטואוזיים בינלאומיים נוספים מעולם המוזיקה הקלאסית בהם אנה מלינריקובה (במה מנגנת), הצ'לנית טרזי קובלובה, הגיטריסט יירי יאנוש, דיויד פאבליק, מירקה מלצרובה, קרלוס זגארה, וולדו אולריך נגני כלי ההקשה וחלילים אינדיאנים מפרו ואת רביעיית הרולד הכפולה.


יוצר המופע והמפיק, מייקל דבוז'ק - "ויוואלדיאנו – עיר המראות", הוא פרויקט ייחודי בו הכול מופלא: הקומפוזיציה, קבוצת היוצרים, הגשמת רעיונות חדשים ולא שגרתיים וכמובן להקת הכוכבים – מוזיקאים, המקיימים את המופע"

הפקה: חברת ההפקות EGOeast

3 לנובמבר, יום שישי, היכל התרבות, תל אביב
מופע צהריים 13:30, מופע ערב 20:30
מחירי כרטיס- 199-449 ש"ח
לרכישת כרטיסים אתר "לאן"www.leaan.co.il או בטלפון 8780*


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה