יום רביעי, 4 באפריל 2018

"בחזרה מעמק רפאים"


 
חיים באר קרדיט אור מרקוס
מופע מחווה לחיים באר לרגל השקת הרומן החדש

בהשתתפות
חיים באר, דניאל סלומון, ערן צור, בני ציפר, עו״ד אביגדור פלדמן, אסף רוט, יהלי סובול, גליה חי וריימונד אמסלם. ניהול מוסיקלי: ערן צור

במסגרת סדרת המופעים המצליחה
"תן למילים לעשות בך"
המשלבת ספרות, שירה, תיאטרון ומוסיקה
מבית היוצר של מדיטק חולון

 
יהלי סובול צילום נועה מגר
שישי│20.4.18│12:00
מדיטק חולון

מדיטק חולון יקיים במסגרת הסדרה המצליחה "תן למילים לעשות בך"  מופע מחווה לסופר  חיים באר לרגל השקת הרומן החדש " בחזרה מעמק רפאים" בהוצאת ״עם עובד״.

המופע יתקיים בהשתתפות חיים באר, ביום שישי ה-20/04/18 בשעה 12:00, בהשתתפות אמנים שיבצעו לחנים וביצועים מקוריים וחדשים לטקסטים ספרותיים בהשראת ספריו : חיים באר, דניאל סלומון, ערן צור, בני ציפר, עו״ד אביגדור פלדמן, אסף רוט, יהלי סובול, גליה חי וריימונד אמסלם. ניהול מוסיקלי: ערן צור. עורך הסדרה: אלי שנברג.

 הספר גולל אחר טקס קבורתו של סופר ישראלי ידוע בבית קברות נוצרי במושבה הגרמנית בירושלים המהווה את ראשיתה של שורת אירועים סוערים שהולכים ומטלטלים לא רק את זכר אישיותו השנויה במחלוקת, את יצירתו הענפה ואת עיזבונו הספרותי העשיר, אלא גם את שירת הברבור החדשנית והנועזת שלו, שעליה טרח בניכר עד שמותו הפתאומי קטע אותה. מי שברא בחייו עולמות שלמים וגזר את גורלם של גיבוריו לשבט או לחסד נעשה עתה בעל כורחו לכלי משחק בידי הסובבים אותו – בנו יחידו, חוקר יצירתו, מכריו, ובייחוד אלמנתו. אשה חידתית שהולכת ועוברת טרנספיגורציה מדהימה ונעשית דמות מרכזית בבחזרה מעמק רפאים הממנפת את עלילתו.

 ערן צור  קרדיט צילום יוסי שלו 

רומן מעין-בלשי זה מאיר בתערובת ייחודית של אכזריות וחמלה את החיים שלאחר המוות; לא במובן המטפיזי, אלא במובן המציאותי ביותר – בבחינת הפער הדרמטי בין פועלו של האדם בחייו לבין החותם שהוא מצליח להטביע בעולם; ובין השליטה שחותרים אליה כל העת לבין אובדנה המוחלט.
בחזרה מעמק רפאים הוא הרומן השביעי של חיים באר, מחבר "נוצות", "עת הזמיר", "חבלים", "לפני המקום" ועוד.

כל מופע בסדרה מהווה אנתולוגיה בימתית חיה על נושא ספרותי מיוחד או עוסק בסופר/ת ומשורר/ת, כאשר על במה אחת נפגשים שחקנים ומוסיקאים, סופרים, סופרות, משוררים ומשוררות המציגים ביצועים מקוריים ולחנים חדשים לטקסטים ספרותיים.

"בחזרה מעמק רפאים"
במסגרת סדרת "תן למילים לעשות בך"
שישי│20.4.18│12:00
מדיטק חולון, שדרות גולדה מאיר 6 (מול קניון חולון). חניה חינם במקום.
להזמנת כרטיסים או לרכישת מנוי ניתן להתקשר ל- 1-800-20-29-30 ובאתר מדיטק חולון
מחיר כרטיס: 92 ₪;




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה