יום שלישי, 14 באוגוסט 2018

RADICAL ROOTS



בכורה ישראלית של מופע מחול חדש של
אבי קייזר וסרגיו אנטונינו
דחף ראשוני של התמודדות בשדה קרב של החיים:
על הטריטוריה הפיזית במדינה ובחברה ועל הטריטוריה הרוחנית כאזרח וכאדם

radical roots צילום גיובאני פיני 

יום ג'4.9.18 בשעה 21:00 – סוזן דלל במסגרת תל אביב דאנס


כוריאוגרפייה- אבי קייזר וסרגיו אנטונינו
יצירה וריקוד- מרים אנגל,סרג'יו אנטונינו, ויולה גספארוטי, אבי קייזר ולידייה לוציאני
מוסיקה- תומר אברהם,פלוריאן וולטר ואמילי וויטברודט
תאורה-איליה פלדשטיין
עיצוב-וולפראם לקאשוס
הפקה של אנסמבל מחול קייזר אנטונינו
בתמיכת- משרד התרבות והספורט,פסטיבל "אקצנטה" של העיר דויסבורג,משרד התרבות של מדינת נורדריין ווספאלייה גרמנייה ובית הספר  לאומניות הבמה פאולו גראסי-מילנו

radical roots צילום גיובאני פיני 

אינסטינקט, אמרה הסופרת הצרפתייה דלפין דה ז'ירארדן, הוא האף של התבונה, ובמצבים של סכנה קיצונית הוא הנטייה הטבועה באופי האנושי המעוררת תחושה מיידית של הגנה עצמית, על חשבון האחר.

בשדה הקרב (2018 מציינת 100 שנה לסיומה של מלחמת העולם הראשונה), עימות פנים אל פנים מוביל באופן אוטומטי לחיסול האויב, ולא חשוב מהי האידיאולוגיה הפוליטית או האסטרטגית.

ב"שורשים רדיקליים" שיצרו אבי קייזר וסרג'יו אנטונינו, הבמה, כמו בזירת אגרוף או בשוחת קרב, חושפת, באמצעות גופם של הרקדנים, את הדחפים העמוקים והסותרים  הטבועים באופי האנושי.
שורשים עמוקים הם אותם שורשים שנמצאים עמוק בבסיס שלנו שמביאים להתמודדות של נתינה ושייכות והרצון להיות חופשי. השורשים האלה מתעוררים מהרגע שנוצרה חברה אשר בה החזק תמיד מנצח.
חיי היומיום הם זירת התמודדות באופן אישי, חברתי ופוליטי: התמודדות על הזכות להתקיים כאדם וכחברה . מאחר והפרט מוותר על חופש מסויים למען החופש של החברה אשר נותנת לנו הרגשת שייכות, קיים האינסטינקט הטבעי לשרוד הן כלכלית, הן מינית, הן פיזית והן פוליטית מחציית כביש סואן עד לפגז בעוטף עזה.
radical roots צילום גיובאני פיני 

אבי קייזר וסרג'יו אנטונינו הכירו בשנת 2001 כאשר אבי הגיע למילנו יחד עם הכוריאוגרפית סוזנה לינקה כדי ליצור עבודת גמר לסטודנטים למחול בביה"ס לתיאטרון ומחול פאולו גראסי. החל משנת 2003 הם מנהלים את מרכז המחול בעיר דויסבורג בגרמניה "The Roof" שנתמך ע"י מוזיאון למברוק לפיסול ואמנות מודרנית ומשרד התרבות של גרמניה. היות ומרכז זה הינו מקום מפגש לאמנים מתחומים שונים התמחו אבי וסרג'יו במופעים בחללים מוזיאוניים.

אבי קייזר רקדן כוריאוגרף ומורה יליד הארץ. התחיל את דרכו בבית הספר של בת דור, רקד בלהקת בת שבע, חי ועובד מזה 30 שנה באירופה וארה"ב כאשר מאחוריו ניסיון עשיר של יצירה והוראה במיטב האקדמיות ומוסדות המחול.
מאז 1991 חי ועובד בגרמניה ונמצא בשיתוף פעולה הדוק עם סוזנה לינקה. הופיע ביצירות הגברים שלה ויצר יחד עבודות במילנו, סנגל, האופרה של פריז ועוד.
משרד התרבות והחינוך הצרפתי העניקו לו את התואר הרשמי לפרופסור למחול מודרני על סמכותו הבין לאומית בתחום זה.
סרגיו אנטונינו רקדן כוריאוגרף ומורה יליד איטליה. התחיל את דרכו בבית ספר לאומניות הבמה פאולו גרסי מילנו, שתף פעולה ועבד עם יוצרים כמו צסק גאלברט ,דמפ טייפ. וסוזנה לינקה
זכה בפרסים רבים ביניהם פרס ראשון בתאטרון האולימפי ויצנסה
הוזמן ליצור עבודה בבינאלה של וונציה בשם מילימטרי, ויצר לעבודות תאטרון כמו לפניצה בוונציה

מרכז סוזן דלל למחול ולתיאטרון,
יחיאלי 5, נווה צדק, תל אביב 65149
קופת כרטיסים: 03-5105656




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה