יום חמישי, 10 בינואר 2019

תימנה בראוור – החיים בורוד



יום ב' 4.2.19 בשעה 22:00 – תיאטרון תמונע

פסנתר אקורדיון וניהול מוסיקאלי: יהודה הגר, צ'לו: אביגיל ארדעיבודים מוסיקאליים: אליאס מאירי ויהודה הגרשירה: תמנה בראוור
"החיים בוורוד", שירה המפורסם של אדית פיאף תורגם לעשרות שפות. להתאהב ולראות את החיים בוורוד אכן מסמל במידה רבה את אורח החיים הצרפתי האופייני. במופע תגיש תימנה בראוור מבחר שירים שמסמלים את החיים, האהבה ורוח החופש, של השאנסונים הצרפתיים, כשבמרכזם פסנתר, מייתרים וקולות, שיציעו ממד נוסף לשירים הקלאסיים חוצי הדורות. מיזוג של קומפוזיציות ומילים מקוריות לצד עיבודים מקוריים. במופע יבוצעו שירים של אדית פיאף, ג'ורג' מוסטקי, ז'אק ברל וג'ורג' ברסנס, בעיבודים חדשים  של נגיעה לג'אז. שילובי המוסיקה המיוחדים הנובעים ממוצאה החצי תימני וחצי אוסטרי של תמנה מייצרים סגנון שירה ייחודי. השירים האהובים בצרפתית שהיא שפת הילדות של תימנה בעיבודים מקוריים ומפתיעים.




 תימנה ברואר נולדה בוינה לאב אוסטרי, צייר ולאם זמרת תימניה. היא למדה באקדמיה למוסיקה בוינה וסיימה את לימודיה בסורבון בפריס. היא ייצגה את אוסטריה באירוויזיון 1986, מייסדת וחברת ההרכב "אוריינט" ומקיימת מופעי ג'אז אתני ברחבי אירופה וארה"ב.
בשנות השמונים המאוחרות היא הייתה אחת הווקאליסטיות הראשונות ששילבה את מקורותיה התימנים עם מוזיקת ג'אז, וזכתה להצלחה גדולה בארץ ובאירופה עם פרויקט השורשים שלקחו בו חלק: אלי מאירי, אילן סאלם, איתן איצקוביץ' ואורן בלבן. 

מחיר כרטיס: 80 ₪

תיאטרון תמונע
רח' שונצינו 8 , ת"א
03-5611211


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה