יום רביעי, 23 ביוני 2021

תיאטרון האינקובטור משדר

 

האינקובטור משדר- קרדיט אילן ספירא 



תיאטרון אינקובטור יוצא עם ליין תסכיתי רדיו, סדרות עלילתיות קצרות מז'אנרים שונים, סיפורי צבא, מדע בדיוני, תסכית מיצירתו של חנוך לוין ועוד


השם שנבחר – "תיאטרון האינקובטור משדר" הוא קריצה לתיאטרון מרקורי משדר, תוכנית התסכיתים המיתולוגית שהוקמה על ידי אורסון וולס (בתיאטרון מרקורי) ששידרה סיפורי דרמה ביניהם ואולי המפורסם שבעולם התסכיתים "מלחמת העולמות".

הסדרה הראשונה "הצבא הכי בעולם" היא סדרת הסכתים קומית- דוקומנטרית,  בכל פרק מתרפקים ג'ימבו ג'יי ואוריה ויצטום, על סיפור אחר משירותו הצבאי של ג'ים ושל חיילים נוספים, מבעד לסיפורים מתגלה מציאות צהלית מסועפת, מלאה ברגעי צחוק, גבורה וצער.

הסדרה השנייה, "זיגלר שליט עליון", מספרת על ליעד זיגלר, לוזר בן 30, שמוצא יום אחד דרך לתקשר עם חייזרים ומקבל מהם את הכוח והאמצעים כדי להשתלט על כדור הארץ. הוא משתמש במעמדו החדש בתור שליט הפלנטה בדרך היחידה שנראית לו הגיונית: נקמות קטנוניות ומפגני כוח חלולים, מה שלרוב מתפוצץ לו בפרצוף באופן ספקטקולרי.

 

החל מה- 19 ביולי, באתר האינקובטור, אייטונס וספוטיפיי

         

 

תיאטרון אינקובטור יוצא עם ליין תסכיתי רדיו, סדרות עלילתיות קצרות מז'אנרים שונים, סיפורי צבא, מדע בדיוני, תסכית מיצירתו של חנוך לוין ועוד.


הליין נולד במהלך שנת הקורונה, במהלכה נפגשו מספר יוצרים של תיאטרון האינקובטור והחליטו שהם יספרו את הסיפור, אם הם לא יכולים להציגו על הבמה.


" התאהבנו שוב בעולם ישן של תוכן, ביצירה שפוגשת את הקהל באופן בלתי אמצעי בזמן שהוא בתור בדואר, ברכבת, שוטף כלים", אומר יפתח לייבוביץ', המנהל האומנותי של ליין התסכיתים, "זאת הייתה הזדמנות לעשות מחווה קטנה שלנו לעולם של זיכרון ילדות רחוק. בו אני לדוגמה הייתי מקשיב לגשש החיוור עם כל המשפחה בשבת בבוקר או לקלטות שאבא שלי היה מביא מארה"ב. בעולם שבו אנחנו מסתכלים כל יום במראה וחוש הראייה פועל ביתר שאת לבקש הקשבה, ליצור יצירה וסיפור אודיו היה אתגר מרתק ומהנה"

 

התוצאה היא סדרות עלילתיות קצרות, פרקים של 15 דקות, כל סדרה 4-6 פרקים, שפונים לקהלים שונים מז'אנרים שונים: סיפורי צבא, מדע בדיוני, אימה לילדים (סטייל צמרמורת) ועוד.

 

  

 


 

השם שנבחר – "תיאטרון האינקובטור משדר" הוא קריצה לתיאטרון מרקורי משדר, תוכנית התסכיתים המיתולוגית שהוקמה על ידי אורסון וולס (בתיאטרון מרקורי) ששידרה סיפורי דרמה ביניהם ואולי המפורסם שבעולם התסכיתים "מלחמת העולמות".

 

הסדרה הראשונה בליין, "הצבא הכי בעולם", שתעלה ב- 7 ביוני, (ופרק חדש ממנה יעלה מדי שבוע)

היא סדרת הסכתים קומית- דוקומנטרית,  בכל פרק מתרפקים ג'ימבו ג'יי ואוריה "אצבעות" ויצטום,  על סיפור אחר משירותו הצבאי של ג'ים ושל חיילים נוספים, מבעד לסיפורים מתגלה מציאות צהלית מסועפת, מלאה ברגעי צחוק, גבורה וצער.

 

עריכה, קריינות ומיקס: אוריה "אצבעות" ויצטום.הסדרה השנייה, "זיגלר מלך העולם", מספרת על ליעד זיגלר, לוזר בן 30, שמוצא יום אחד דרך לתקשר עם חייזרים ומקבל מהם את הכוח והאמצעים כדי להשתלט על כדור הארץ. הוא משתמש במעמדו החדש בתור שליט הפלנטה בדרך היחידה שנראית לו

הגיונית: נקמות קטנוניות ומפגני כוח חלולים, מה שלרוב מתפוצץ לו בפרצוף באופן ספקטקולרי.בכל פרק מתרפקים ג'ימבו ג'יי ואוריה אצבעות על סיפור אחר

 

תיאטרון האינקובטור משדר

להאזנה ללא תשלום באתר תיאטרון האינקובטור  https://www.incubator.org.il/

בספוטיפחח ואייטונס "תיאטרון האינקובטור משדר"

 

ניהול אומנותי של האינקובטור משדר: יפתח ליבוביץ'

מנהל אומנותי של תיאטרון האינקובטור, גורו, ושחקן בזיגלר מלך העולם: אריק עשת

הפקה: עירן פיטוסי, תיאטרון האינקובטור

 

  

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה