יום שלישי, 31 באוקטובר 2017

פלמנקו – סובידה לה וידה – בקצב החיים. ריקוד הרצאה והצגה



רוני לוגסי מציגה:  "הרצגה" למציאת החוזקות הפנימיות דרך ריקוד הפלמנקו


רוני לוגסי. צילום: ניר עצמון

מה עושים כאשר מרגישים שהחיים סוגרים עלינו? כשאין לאן לפנות ושהגרוע מכל דופק בדלת.. בדרך כלל תחושות אלו יגיעו דווקא בזמן שבו בטוחים שנמצאים על גג העולם, וברגע אחד ההרגשה משתנה למצב בו הכל מתמוטט. רוני לוגסי, כוראוגרפית בינלאומית ומנהלת רשת למחול בינתחומי- IMPACT, בליווי אסף שלמה, המחזאי והבמאי מציגים את : סובידה לה וידה-בקצב החיים: הרצאה משולבת בהצגה למציאת נקודות החוזקה הפנימיות שלנו דרך הפלמנקו.

ההרצגה "סובידה לה וידה- בקצב החיים" מציגה את סיפור חייה של לוגסי בליווי ריקוד הפלמנקו המשלב רגש, קול ותנועה. במהלך ההרצגה הייחודית, בעזרת ריקודים מהפנטים נוצר דיאלוג בין הקהל לריקוד. באמצעות הריקוד הקהל מכיר דרכים חדשות לשחרור עצמי וליציאה מאזור הנוחות. אחד מהכלים הבולטים הניתנים לקהל הם הכלים לגדול ולהתפתח, לשחרר כאבים וחששות ובעיקר, להפוך לגרסה הטובה והמאושרת ביותר של חיינו.

ההרצגה מעוררת השראה על מציאת נקודות החוזקה הפנימיות שלנו ומלמדת את ההבדלים בין לשחרר שליטה לבין אובדן שליטה. ולומד הקהל לנוע לפי קצב פעימות הלב, לנוע עם תנועות החיים ולרקוד לצלילי חייו האישיים. כל התחושות המעוברות מלוות במוזיקה ספרדית אותנטית, תפאורה ותלבושות ססגוניות. ההרצגה נכתבה בליווי אסף שלמה, מחזאי ובמאי וזוכה פרס המחזאי לשנת 2016. הוא בוגר בית הספר למחזאות של ציפי פינס וביים וכתב הצגות ומחזות רבים.
 
רוני לוגסי. צילום: ניר עצמון
רוני לוגסי הינה מנחת קבוצות בטיפול באומנויות, כוראוגרפית בינלאומית והבעלים של מרכז IMPACT- המרכז למחול בינתחומי ואוטוריטה בתחום הפלמנקו בקרב ילדים ונוער. את הכישרון וההצלחה היא מתרגמת לטיפול ופיתוח דרכי חשיבה אומנותיות ויצירתיות בקרב ילדים, נוער ומבוגרים לצד תנועתיות וחיבור בין הנפש לגוף. מנחה קבוצות בני נוער ומבוגרים לטיפול בקונפליקטים, יחסים בין-אישיים, התמודדות עם פרשנויות של האדם בחיי היום יום ושבירת האמונות השגרתיות.

ניתן להזמין את המופע כאירוע חברה או פרטי.
לפרטים נוספים ומועדי הופעה: 03-9796116


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה