יום רביעי, 9 במאי 2018

'רגעים' - בת אלה בסינגל חדש



בת אלה - צילום: רמי זנגר


הבוקר שחררה הזמרת בת אלה את הסינגל השני שלה 'רגעים', שיר הנושא מתוך אלבומה החדש שבדרך. מילות השיר נכתבו ע"י המשורר פרץ-דרור בנאי (מתוך ספרו "אפיקי מים"), הלחן של של מרב סימן-טוב והעיבוד של אריאל קשת.

מילות השיר:
תן לי מכוח הרגע המשמר מראות בזכוכית
ואחר, נוהר אל רגע אחר
ועוד רגע אחר
עד סוף כל הרגעים
כשהיום מט והמגדלור מפיץ אור
הלוך וחזור רק לעצמו ולכל הרוחות.
והמים כמראה שקטים
והמים כמראה מפתים
והמים כזכוכית האוצרת מטמון
של רקיע שאין אחריו רקיעים
והאופק הנפתח בארצות הבדיה והדמיון
מציב אל השמיים סולם ומעלית.

הסינגל 'רגעים' יצא לקראת המופע החדש של הזמרת בת אלה בו תשיק את אלבומה "רגעים" -  טקסטים הלקוחים מהשירה העברית החדשה עם לחנים מקוריים ומרעננים של עידו זלזניק, מרב סימן-טוב, אריאל קשת ותהל שוהם. כל השירים בעיבודו היצירתי להפליא של אריאל קשת שהצליח לבטא בהם את הפסיפס המוסיקלי העשיר של ישראל בת ה-70.

בת אלה מספרת על השיר בחיוך: "כאחת שמאמינה שהחיים הם אוסף של רגעים, לא יכולתי שלא לעצור ולהתפעם ממילות השיר. יש בשיר מילות מפתח שבהחלט מבטאים את האני מאמין שלי: "הכוח של הרגע" – להעריך ולנצור את הרגעים שהחיים מזמנים לנו, "המגדלור" – אותה נקודת אור שאנו פונים אליה ברגעי האמת של החיים - בשמח ובעצוב וכמובן אותו "אופק בארצות הדימיון המציב אל השמיים סולם ומעלית" – אותו אופק שנותן לנו את הכוח לחלום, לפנטז, להעיז – בלי לחשוש, בלי לפחד ולדעת שהשמיים הם לא הגבול אלא רק ההתחלה". בת אלה מוסיפה: "בחרתי להביא בשיר את אחד מה"מגדלורים" הכי משמעותיים בחיי – הילדים שלי...הם "מקהלת הקולות" המקסימה, המלווה אותי בשיר".

להאזנה:

בהמשך, מתכננת בת אלה לצאת עם קליפ של השיר ובו לשלב תמונות וסרטונים מרגעים מרגשים של הקהל שלה ברשתות החברתיות.
בת אלה - זמרת נשמה ישראלית. בוגרת להקת פיקוד דרום, גדלה והתחנכה בדימונה להורים ירושלמיים עם שורשים מחאלב (סוריה) ופרס, חיה כעשור בארה"ב, שם נחשפה ליהדות צפון אמריקה, זכתה לפרסום רב על פעילותה, הופיעה וממשיכה להופיע בקהילות היהודיות ברחבי היבשת. בארץ הופיעה על הבמות החשובות מזאפה ועד קיסריה – שם ארחה והופיעה עם רמי קליינשטיין וקובי אפללו. 

המופע "רגעים", זאפה תל אביב , יום שישי ה 22 ליוני  בשעה 14:30, פתיחת דלתות 12:30
רכישת כרטיסים באתר:  www.zappa-club.co.il או *9080

יחד עם בת אלה על הבמה יהיו צוות מוסיקאים מהשורה הראשונה:
קלידים: אריאל קשת / גיטרות: אבנר טואג / בס: בנצי גפני
נשיפה: ניצן עין הבר / תופים: קרן טפרברג / כלי הקשה: ניצן בירנבאום
ליווי שירה: תהל שוהם, שירה כהן, ניצן בירנבאום

בנוסף לשירי האלבום החדש, יכלול המופע שירים מאלבומיה הקודמים של בת אלה: "לכי לך" ו "תפילתי" (הפקה מוסיקלית ועיבודים עמוס בן-דוד)-- פיוטים ושירים ברוח המקורות וכן שירי השראה מהזמר העברי. 














אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה