יום שלישי, 20 בנובמבר 2018

חגיגה קולנועית ב-10 שקלים בלבד


ביום חמישי ה-22 בנובמבר,  כל הסרטים בבתי הקולנוע ברחבי הארץ, ב-10 ש"ח בלבד. 5 סרטים בהקרנות בכורה ביום הקולנוע 2018

ביום חמישי ה-22 בנובמבר, יתקיים יום הקולנוע ה-6, במסגרתו ימכרו כל הכרטיסים בעשרות בתי קולנוע בכל רחבי הארץ במחירים מיוחדים: 10 ש"ח לסרט רגיל ו- 14 ש"ח לסרטי תלת מימד (לא כולל משקפיים) בקופה בלבד. כמו כן הרשתות יציעו מחירים מיוחדים לסרטים אשר יוקרנו האולמות IMAX,4DX ו VIP. מחירי כרטיסי אינטרנט לפי תעריפי הרשתות השונות . כל רשתות הקולנוע בישראל משתתפות ביוזמה, שמטרתה לשתף את הציבור בחגיגה הקולנועית של התאחדות ענף הקולנוע בישראל.

בחגיגה ייקחו חלק כ- 45  בתי קולנוע ו כ – 380 מסכים , החברים בהתאחדות ענף הקולנוע ברחבי הארץ, בניהם רשתות יס פלאנט, סינמה סיטי, לב , רב חן וגלובוס מקס. כל הסרטים המוצגים משתתפים במבצע, ללא יוצא מן הכלל. בנוסף, ביום זה יוקרנו גם הסרטים הבאים
בהקרנות בכורה: המשפחה שלי, אלמנות, משמורת, חיות הפלא: הפשעים של גרינלווד אלף שובר את האינטרנט רובין הוד, מועדון הכסף, דוקטור קנוק, קריד 2  CREED 2 בבימויו של  סטיבן קייפל ג'וניור.

בגזרה הישראלית יעלו בבכורה הסרטים הבאים במסגרת יום הקולנוע: סיפור אחר (אבי נשר), אין בתולות בקריות (קרן רפאל), שרוכים(בבימויו של ינקול גולדווסר) .

תוקף יום הקולנוע: יום חמישי 22.11, בכל שעות היום, בהתאם ללוח ההקרנות, כאשר בחלק מבתי קולנוע יפעלו במתכונת חופש מיוחדת, החל משעה 10:00 בבוקר ועד לשעות הלילה הקטנות.

את יום הקולנוע ב-10 שקלים, שהתקיים בשנה שעברה, פקדו למעלה 250 אלף איש בכל רחבי הארץ. דני כפרי, מנכ"ל התאחדות ענף הקולנוע בישראל אמר, כי "יום הקולנוע מתקיים, זו השנה השישית ברציפות. ההצלחה האדירה של ימי הקולנוע הקודמים הבהירה לנו כי יש קהל ודרישה רבה לצריכת קולנוע בישראל. עוד הוסיף כפרי, כי יום זה שהפך למסורת מאפשר לקהל לבוא ולחגוג קולנוע, בסכום סמלי.

ביום הקולנוע, ניתן לצפות בכל הסרטים המוקרנים בבתי הקולנוע הישראלים, ההוליוודיים והזרים. זאת בניגוד ליום הקולנוע הישראלי שצוין באוקטובר, במסגרתו הוקרנו סרטים ישראליים בלבד.
למידע נוסף ניתן להיכנס לאתרי האינטרנט של רשתות הקולנוע השותפות ליום הקולנוע ובפרסומים השונים.


להזמנת כרטיסים: יס פלנט www.yesplanet.co.il, גלובוסמקס 2235* -https://globusmax.co.il/, רב חן www.rav-hen.co.il, רשת לב 5155* - http://www.lev.co.il/, סינמה סיטי:  1-700-70-22-55 - http://www.cinema-city.co.il/






המשפחה שלי SHOPLIFTERS
במאי: הירוקאזו קורה-אדה


לילה אחד, בדרכם הביתה, נתקלים אוסאמו ובנו בילדה קטנה שיושבת לבדה בקור המקפיא של טוקיו. הם לוקחים אותה איתם בחזרה הביתה, ועל אף שהמשפחה חיה בעוני ומתקיימת מעבודות מזדמנות ומפשעים קטנים, הם נותנים לה את הבית החם שנדמה שלעולם לא היה לה. הילדה הקטנה, שמקבלת את השם לין, משתלבת במשפחה במהירות ונדמה שהחיים חוזרים למסלולם – עד שמקרה לא צפוי חושף סודות שהוחבאו היטב, ומאלץ את בני המשפחה לבחון מחדש את הקשרים שמחברים ביניהם…

אלמנות WIDOWS
במאי: סטיב מקווין
שחקנים: ויולה דיוויס, מישל רודריגז, ליאם ניסן, קולין פארל, רוברט דובאל


מותחן עכשווי על רקע עולם הפשע, השחיתות והתשוקה. "אלמנות" הוא סיפורן של ארבע נשים ללא שום דבר משותף מלבד החובות שהשאירו להן בעליהן הפושעים.

משמורת CUSTODY
במאי: קסבייה לגראן


בית משפט. זוג יושב מול השופטת. עם כל אחד מהם נמצא עורך הדין שלו. האם מבקשת משמורת על ג׳וליאן, בנם הקטן, כדי להגן עליו מאביו. היא טוענת שהאב אלים. האב טוען שהאם לא נותנת לו לראות את הילדים שלו.השופטת פוסקת לטובת משמורת משותפת. ג׳וליאן, בן 12, הוא בן ערובה במלחמה הזו בין ההורים שלו.

חיות הפלא: הפשעים של גרינלווד FANTASTIC BEASTS THE CRIMES OF GREENWALD
במאי: דיוויד ייטס
שחקנים: אדי רדמיין, ג'אד לאו, קתרין ווטרסטון, ג'וני דפ.


הסרט החדש בעולם הקוסמים הפנטסטי של הארי פוטר וחיות הפלא. המכשף האפל גלרט גרינדלוולד (ג'וני דפ) ברח מהכלא והחל בהגשמת מטרתו: שלטון הקוסמים טהורי הדם. במאמץ לסכל את תוכניותיו הזדוניות, אלבוס דמבלדור (ג'וד לאו) מבקש את עזרת תלמידו לשעבר ניוט סלמנדרה (אדי רדמיין) שאינו מודע לסכנות האורבות בפתח. הסרט מתרחש בפאריס, בלונדון ובבית הספר הוגוורטס כפי שמעולם לא ראינו אותם. ג'יי קיי רולינג כתבה את התסריט המקורי בו יחשפו לראשונה סודות כמוסים מהעולם שבראה בסדרת הארי פוטר.

ראלף שובר את האינטרנט RALPH BREAKS THE INTERNET
במאים: ריץ' מור ופיל ג'ונסון
דיבוב: ג'ון סי. ריילי, שרה סילברמן, טארג'י פי. הנסון

הפעם ראלף משאיר מאחור את מתחם משחקי המחשב של ליטבק ויוצא אל העולם הבלתי ידוע והמרתק של האינטרנט. ראלף- הנבל של משחק המחשב (בקולו של ג'ון סי ריילי) וחברתו התקולה ונלופי וון שוויץ (בקולה של שרה סילברמן) חייבים לסכן את הכל על מנת לסייר במרחב הגדול של האינטרנט, בחיפוש אחר חלקי חילוף להצלת משחק המחשב של ונלופי, שוגר ראש. כשהם שקועים בצרות מעל הראש, ראלף וונלופי נשענים על אזרחי האינטרנט על מנת לנווט את דרכם ונעזרים בין היתר ב"יססס", יזם האתרים ובעל האלגוריתם של האתר מכתיב הטרנדים- "באז- טיוב".



סרטים חדשים שעולים מבבכורה ביום הקולנוע הבינלאומי 2018

רובין הוד ROBIN HOOD
במאי: אוטו בת'הרסט
שחקנים: טארון אגרטון, ג'יימי פוקס, ג'יימי דורנן


רובין הוד, אציל לשעבר ולוחם מחונן ולמוד קרבות, חובר למפקדו הותיק ובעזרתו- וכשהוא תחת מסווה, הם יוצאים למרד כנגד בית המלוכה המושחת של אנגליה.


מועדון הכסף BILLIONAIRE BOYS CLUB
במאי: ג'יימס קוקס
שחקנים: אנזל אלגורט, אמה רוברטס, טארון אגרטון, קווין ספייסי

קבוצת צעירים בעלי אמצעים בלוס אנג'לס של שנות השמונים ממציאים תכנית להתעשר במהירות באמצעות הונאת פונזי. אולם התכנית משתבשת עבור כל המעורבים כאשר ג'ו האנט (אנסל אלגורט) וחברו טים פיט רוצחים את המשקיע והנוכל רון לווין.

דוקטור קנוק KNOCK
במאי: לוריין לוי
שחקנים: עומאר סי, אנה ג'יררדו, אלכס לוץ

עומר סי ("מחוברים לחיים") הוא ד"ר קנוק, דרמה קומית אודות נוכל מבריק שהפך לרופא ויורש קליניקה באלפים הצרפתיים. לאכזבתו הוא מגלה שאוויר ההרים הצלול מעניק לתושבי הכפר בריאות מצוינת.בנחישותו להתעשר, קנוק משכנע את אנשי הכפר שאדם בריא הוא למעשה חולה שאינו מודע למחלתו. כמומחה באומנות הפיתוי וההטעיה, הוא מאבחן את הפונים אליו כחולים במחלות - אמיתיות או מדומות והופך לסיפור הצלחה מעורר קנאה.דמות אפלה מהעבר ואהבתה של בת כפר יפהפייה עלולים להכשיל את הדוקטור בדרכו אל העושר הנכסף ולגרום לו להעריך את החיים מחדש


קריד 2  CREED 2

במאי: סטיבן קייפל ג'וניור
שחקנים: סילבסטר סטאלון, מייקל בי. ג'ורדן


החיים הפכו מאתגרים עבור אדוניס קריד. בין מחויבויות אישיות ואימונים לקרב הגדול הבא, הוא עומד לפני האתגר הגדול של חייו. המפגש מול יריב הקשור לעבר של משפחתו רק מגביר את גודלו של האירוע העומד לבוא. רוקי בלבואה עומד לצדו בכל אשר קורה, וביחד רוקי ואדוניס יאלצו להתעמת עם עברם המשותף, יטילו ספק בשאלה עבור מה שווה להלחם ויגלו כי אין דבר חשוב יותר ממשפחה. קריד 2 מחזיר את גיבוריו למקום בו הפכו לאלופים בפעם הראשונה, ומזכיר לנו כי לאן שלא נפנה, לא נוכל לברוח מהעבר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה